Website İstanbul Rumeli Üniversitesi

İstanbul Rumeli Üniversitesi Satınalma Biriminde görev almak üzere,

ARANAN NİTELİKLER

·         Üniversite lisans mezunu,

·         Satın alma süreçlerinde en az 3-5 yıl deneyimli,

·         Tercihen eğitim (üniversite) sektörü deneyimi olan,

·         Takip ve Koordinasyon yeteneği olan,

·         Temsil yeteneği ve ikna kabiliyeti yüksek,

·         Araştırmacı, Ekip çalışmasına yatkın, sonuç odaklı çalışan,

·         İnsan ilişkilerinde başarılı, etkin iletişim kurabilen,

·         İyi derecede MS Office bilgisi olan,

·         Tercihen İngilizce bilen,

·         Satınalma veri tabanı yönetimi, kontrolü ve raporlamasını yapabilen,

·         Kamu İhale Kurumu nezdinde ihale mevzuatına hakim,

GÖREV TANIMI

  • Taleplere dair tedarik koşullarının oluşturulması için alternatif kaynakları araştırmak, fiyat, miktar, teslimat koşulları ve ödeme şekli ile ilgili firmalarla görüşmeler yapmak, gerekli olan fiyat müzakerelerini yaparak süreci sonuçlandırmak,
  • Satın alınacak malzemeye ilişkin numune ve teklif süreçlerinin yönetilmesi, sipariş sürecinin gerekli sistemsel onaylar dahilinde tamamlanması,
  • Termin tarihlerine göre sevk sürecinin takibi, irsaliye-faturanın takibi, fatura kontrolü ve sisteme girişi ile tüm bu süreçlerin satın alma prosedür ve politikalarına uygun bir şekilde sürecin gerçekleştirilmesi,
  • Tüm süreçlere dair dokümantasyonun prosedüre uygun gerçekleştirilmesi, takibi ve raporlarının yapılması

Aday Kriterleri

Eğitim Seviyesi:

Askerlik Durumu:

Ehliyet:

Başvuru için kişisel bilgilerinizi gönderin kariyer@rumeli.edu.tr

X